poniedziałek, 9 listopada 2009

Rekompensata za utratę wartości pojazdu

Jakiś czas temu można było przeczytać w prasie motoryzacyjnej o dość częstych przypadkach wad lakieru na samochodach pewnej koreańskiej marki. W samochodach tych po pewnym czasie uzytkowania pojawiały sie miejsca, z których odchodził bezbarwny lakier. Samochód naszego klienta był malowany z tego powodu 4 krotnie. Najpierw polakierowano przedni zderzak, potem tylne drzwi z obu stron, następnie prób i błotniki, potem polakierowano maskę. W tej sytuacji wartość tego pojazdu została poważnie obniżona. Serwis stwierdził, że nie przewiduje wymiany aut, w których stwierdzono wadę lakieru i w zamian proponuje przywrócenie wszystkich cech powłożyciu technologii i porduktów z homologacją fabryczną producenta samochodu, a następnie po zakończeniu prac zlecienie niezależnemu rzeczoznawcy z dziedziny lakiernictwa pojazdowego sporządzenie ekspertyzy. Po wykonanej naprawie serwis jest gotowy wypłacić rekompensatę związaną z ubytkiem wartości auta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz